vilken fredag!

Hela den här dagen har varit fullproppad in till minsta lilla minut - först storstädning av hemmet och omhandtagning av allt som jag skjutit upp tidigare i veckan. Därefter iväg till jobbet, där min lunch liksom "glömdes bort", så jag överlevde 7h på en redbull och en havreboll.
Så man kan ju säga att jag levde på sista andetaget när jag begav mig in mot stan för att möta upp tjejerna, bytte om till klänning på tåget och var allmänt död. Första halvtimmen på restaurangen kunde jag bara fokusera på att få fram föda, och dämpa hungern!
   När väl födan var på plats och jag återuppstått blev det en riktigt trevlig kväll. Massa nyheter, planer samt massa gammalt drogs upp och skrattades åt i en underbar mix! Älskar kvällar som dessa, här kan man snacka en riktigt stor källa till glädje, skratt, kärlek och energi - love you<3


ps. älskade vänner och familj, när och om ni vet att jag jobbar i jakan - smsa eller ring inte! Jag har inga raster, och jag känner bara hur mobilen vibrerar och vibrerar konstant, utan att kunna kolla. Vilket gör att jag bara blir på asdåligt humör och bygger på min bekymmersrynka!
0 kommentarer