vilket är egentligen mest pinsamt?

Jag vet inte hur många gånger jag har hört eller läst frasen "men det är så pinsamt att fråga om vi ska ha kondom, liksom avbryta allt och fråga!!" - komma från någon utav dagens ungdomar samt folk i övre åldrar.
- Och jag kan självklart inte låta bli att undra, vad är egentligen mest pinsamt utav dessa två fraser?

Fras 1: Men vänta, har du kondom? Bra, då kör vi!

Eller följande fras, (går att byta ut könisen beroende på vad man tror att man har...)

Fras 2: Du, jag vet inte om jag har någon könis, jag har inte testat mig på ett tag och varit med några sen dess. Så ja, vi kan ju köra på och hoppas på det bästa att ingen utav oss får någon könis som antingen är symptomfri och att vi inte lägger märke till den. Eller så kommer det kanske poppa upp lite könsvårtor på dig om 3-6mån... Men som sagt, jag har ju ingen aning om vad jag kan bära på. Så ska vi köra?


Caro tycker och tänker: ja, skulle någon säga fras 1 till mig, skulle det bli lite extra varmt både i magen och mellan benen. En person som vill njuta och knulla utan att sprida könisar, fan vad trevlig person! Fram med kondomerna o så kör vi!
Men skulle någon däremot säga fras 2, mjaa. Jag skulle noga tacka för uppriktigheten, ge personen numret till närmaste mottagning för generiska sjukdomar och sen tacka för mig!

Så nästa gång du hamnar i mellanläget mellan förspel och igångkörandet - tänk efter vad som egentligen är mest pinsamt att säga, och dra sen fram kondomerna! ;)

Sex är för skönt och underbart för att smutsas ner med otrevliga könisar!//Er Caro<3



0 kommentarer