det fungerar.

Sådärja, nu är halva dagen avklarad och nu väntar bara resten av kvällen/natten som är fylld med arbete. Vaknade 06.30 av mig själv och var glasvaken och pigg, klockan ringde sen vid 7, något som älsklingen påpekar efter att jag råkat väcka honom - "Men vad gnäller du över älskling, du har ju fått sovmorgon!" Ja, den mannen har humor när han vill :)
Jobbet gick bra, har jag tur så lyckas frugan bli lika förtjust i mig som bagarn, han var lika go som en riktig bagare ska vara. Lönen är betydligt bättre och jag håller tummar och tår för att jag får det(alternativt om ellens jobb ringer, så det är upp till dig gud!)

Sitter hemma hos mamma nu, lagom supermätt och glad! Mitt favvoställe hade precis stängt för idag, men som den lilla stammis jag är öppnade han upp köket igen och lagade min favvorätt, som jag även fick 9kr rabatt på! Det är vad jag kallar god service! Nu ska jag packa om min väska, se till så att jag har allt jag måste ha med mig och därefter lägga mig på soffan och dö en timme innan jag ska iväg på nästa jobbpass. Garderobspass från 18.30-03.30 jo jag tackar!

ps. imorrn kommer bildbevis på min cpstora och astunga packning jag släpat på hela dagen!

puss puss//en lycklig men lite död caro<3
2 kommentarer
Dress Like a Princess

Ja, de är bara bra själv då?

Kram

photom

hihi jag har också släpat på massor idag :)

sv: italien! längtar såå :)