för ett år sen...

Bokrean skulle precis starta och Akademibokhandeln i Skrapan hade ett lustigt erbjudande som gick ut på att alla som hade pyjamas på sig fick 20% rabatt på alla böcker man köpte. Så pappa skjutsade in mig och vid 23.20 mötte vi upp Jennie och vi ställde oss utanför och väntade. Och väntade. Det blev en liten kö, men det var just bara vi två som tagit det där erbjudandet på allvar och stod iklädda pyjamas under våra vinterjackor. Om jag inte minns helt fel så kom även tidningen Metro fram, fotade och intervjuade oss, dock kom det ju iofs inte med i tidningen, men kul iaf!
I flera timmar därefter spankulerade vi omkring, iklädda pyjamas, spande in tröttta skrapanpojkar och gjorde riktiga fynd! Om jag ännu en gång inte minns helt fel så gjorde jag flera flera superbra kap på erotiska böcker, flera superfina bildböcker i olika kategorier! (kan visa er senare ;) )

Ett jävla år har gått, och det känns som om det var igår. Jag blir både glad och ledsen av att inse detta. Superglad för att det innebär att min andra halva är hemma om typ en kvart! Dels lite sorgsen för att ibland känns det som att tiden går lite för fort...

Min andra halva, minns du den kvällen förra året?! Just ikväll saknar jag dig lite jävla mer än vanligt! Ska lyssna på Håkan och tänka på allt underbart vi gjort<3

puss puss//en lycklig caro<3

3 kommentarer
Sophia

Det är ju bara ni som är så tokiga att ni går på ett sådant erbjudanade! Jag minns det oxå! Tänk att det gått ett år sedan dess... fast jag tycker typ att det känns som att ni var 14 år när ni gjorde det där... hehe.. =)



Em

haha och kommer du ihåg året innan det då? vi tog första tåget från aspis till stan, jag och malin hade nog vvåra kuddar med oss redo att sova av uttråkning i bokaffärerna och dina snickerskakor HAHA :D de va tider det...

Anonym

såklart jag kommer ihåg!!!

hahaha åhh det är sånt där som vi alltid lyckas med, på nått sätt.. men det va mysigt!

och ja vi blev intervjuade, av punkt se va det tror jag! och sen träffade vi nån uteliggare som vi trodde va kay pollak, på nattbussen som gav oss en bok som han hade skrivit! haha kommer du ihåg!`eller va det nån annan kväll?