fredagkväll!

Äntligen fredag och nu har helgen börjat! Iofs så jobbar jag dubbelpass hela dagen imorgon, men då är jag istället ledig söndag och måndag! Jobbet gick faktiskt bra, väldigt bra tom! Jag märker själv att jag lär mig mer och mer och att rutinerna börjar sätta sig. Så nu håller jag tummarna för att resten bara kommer och sätter sig lite fortare. Min hals är katastrof, jag har sippat hett vatten med blaskig tepåse i hela dagen, går omkring och harklar mig hela tiden och det värker konstant. Men huvudet är bättre så det funkar!
Nu ska jag maila massa underbara människor, lyssna på Håkan och drömma mig tillbaka till den tid då solen sken mer än 12 timmar per dygn, allt man hade i huvudet var lycka och planer på nästa fest! Människor man tycker om runt omkring en hela dagarna och när livet var sådär soligt och underbart! Ge mig sommar nu!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer