friday and i´m in love!

Äntligen fredag! En tung arbetsvecka är nu slut, och nu återstår bara jobb hela dygnet imorrn (inget skämt utan fullt allvar!!) men sen på söndag är jag ju ledig :) Nu sitter jag och jobbar med sexfantasiprojektet, bloggar och slöläser andras bloggar medan älsklingen skriver på sina krimuppgifter, samtidigt som han sitter och nynnar på "Cecilia Lind", kan man låta bli att dyrka honom?!<3
Ikväll är min första tidiga fredag på månader, så vi ska slå på stort och laga mysmiddag med tacos och massa annat mys! Jag ska tom försöka hålla mig vaken till längre än nio, får se hur det blir med det!

Till alla er som ska ut och göra stan osäker; ta en drink för min skull, dansa er svettiga, skrik er hesa och hittar ni någon sötnos - andvänd skydd! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Sophia

Har du fått något anonymt mail från nån än då? Nån av mina vänner kanske? =)

Alice

Haha taack :)

Lina

sv; Hej hej :) Tack så hemskt mycket. Det beror väl på, jag har användt mig av photoshop, annars är det bara och använda en bild i storlek 800xca.300 och börjar klippa in bilder i något liknande program :)