friday and i´m in love!

Min minihelg börjar bra, vi har myst framför tvn, jag såg de sista minuterna på någon skum deckare (som dom redan börjat på) och därefter såg jag mina första och förmodligen sista minuter av Let´s Dance! Jag vet inte varför, för dom är verkligen superduktiga och kläderna är fantastiska. Men någonstans måste jag dra svensson-gränsen, eller hur?!
Nu ska vi krypa ner och se en av mina Beck-favvos - Den Japanska Shungamålningen! Det var så länge sen jag såg den och jag har helt glömt bort den, väldigt bra när man har minne som en guldfisk - man kan se om filmer hur många gånger som helst :) Fast nu blev det ändrat till Toy Story istället! Jaja, lika mysigt det! När man får vara nära den bästaste av de bästa, så spelar inte filmvalet så himla stor roll!



ps. bilden ovan är ett exempel på en japansk shungamålning! Kort sammanfattning - antik japansk porr! Mer om det en annan dag! ;)


Puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer