ge mig längre dygn!

Aah, dygnen går alldeles för fort och när man har tusen saker att göra så går tiden ännu fortare och man hinner inte med allt. + att det är absolut sämsta tillfället i världshistorien att mitt huvud är fyllt med bomull! Jag har absolut inte tid till att bli sjuk, jag vill bara vara superpigg, energisk och full med fart och hinna med allt helst igår!
Om en liten liten stund, jobb till 18.30 hos bagaren, sen ikväll vill jag helst gå på kinarestaurangen här i högis med älsklingen! Vet dock inte vad han vill ännu då han inte har något batteri på sin mobil. Men det lär väll visa sig hur det blir... Sen imorrn dubbelpass 08.30-15.30 hos bagaren och sen ett garderobspass från 17.30-01.00 - totalt 14.5h! Bra pengar men jag kommer ju må som jag förtjänar sen!
Därefter ska jag helst hinna med att spana in bokrean på söndag, samt sammanställa och skicka iväg alla sexfantasier till min boss och älskade idol Katerina Janouch! :) Så skriv skriv skriv idag, och imorrn och sen ska dom vara inne senast imorrn kväll! ;)

Dagens mest positiva hitills, jag kom ihåg att packa ner matlådan! Tänker fanimig inte äta bröd till lunch en dag till! Så idag blir det äntligen riktig mat! Woho!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer