höstdepression light?

Jag vet inte vad det är med mig, jag tror jag fått någon form av höstdepression i efterskott. Jag bryter ihop, gråter som ett barn och jag vet inte varför. Älsklingen är inte bara min älskade och underbaraste älskling, utan även en phucking ängel som hela tiden fångar upp mig så fort jag faller. Och jag förstår inte vad som är felet, jag har honom, la familia funkar utan problem och jag har mina darlings, så allt verkar flyta. Just nu är det bara jobbet som dödar mig mentalt och kroppsligt, jag är konstant trött och är på dåligt humör innan, under och ibland efter mina pass. Jag kan bara hoppas att  jag trivs bättre hos Sockerbagarn och att mitt liv hamnar på samma gamla bana igen. Annars är det jag som bokar en ny tid hos fröken L...

Någon mer än jag vars humör phuckas upp helt just nu?

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Sophia

Ja men vilken dramatik, Kära syster! Lugn i stormen! Alla är vi väl trötta o hängiga ibland?! Klart att allt ordnar sig, men ring den där L... kan ju vara bra i förebyggande syfte.. =)



Puss!

ernie

Välkommen in i klubben... Nä men kom alltid ihåg alla som står bakom o älskar dej hjärtat! Du är bäst!

Naddi

Jag har känt så hela vintern, och känner så fortfarande.. Jättejobbigt, men man får stå ut med det =)



Puss