jag, boknörd?!

Jag är så bäst att jag nästan blir generad över mina egna prestationer. Jag har nu, lyckats att flytta alla tre bokhyllorna. Utan att varken gråta, skrika eller få utbrott. Tecken på mognad?! ;)
Tänkte jag skulle ge er en liten tjuvtitt på hur en del av vårt hem ser ut, och börjar med hjärtat i lägenheten - mina böcker! Ja, alla är mina. Ja, jag har läst nästintill alla. Ja, jag har läst flera flera dussin mer än dom som står i mina hyllor. Och nej, det är inte Alla, vissa står i dubbla rader, jag har massa i vardagsrummet och lite här och var :)



puss puss//en lycklig caro<3
6 kommentarer
M

de får man vara i så fall

älskar att läsa=)

Sophia

Vad du är duktig!!! vart står de nu då? I sovrummet eller..?!

Kevins mamma Mia!

Deckare eller verkligenhets baserat! du då??

delinda

sv: ja det funkar att spraya lätt över makeup

härligt med böcker =)

Daniela

Vad kul gumman :D din blogg är ett måste att läsa varje dag. Ska skriva klart den andra här i veckan.. jobbar hela helgen.

Puss

S O F I A | F O T O B L O G G

Sv: Åh, tack ska du ha ^^<3