lördag.

Nu är allt tvätt klar och färdigvikt prydligt i påsen, så nu ska jag börja röra mig hemåt åt min lilla älskling. Resten av dagen ska vara lugn lugn lugn. Det enda som står på kalendern är att köpa något gott till ikväll, köpa ett lås till förrådet och sen laga mat, äta mat och mysa mysa mysa! Kan det bli en bättre lördag?! Om jag och älsklingen fortfarande har någon ork kvar så ska vi även försöka få ner alla tusen kartonger + mina ytterst få spara-kartonger ner till förrådet. Iofs ligger förrådet en halv trappa ner, så uppdraget verkar inte precis som Mount Everest...

ps. om grannarna är givmilda med internet så kommer en av mina bästa sexfantasier upp senare... + mina bästa tips på erotikböcker i flera olika kategorier! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Kevins mamma Mia!

Ja tycker de är synd med alla böcker i Gömda serien...

CARRO - ThinkPink

SV: ja dom var fina :)



Har du haft en bra lördag?

Daniela

ja det var helt okej kväll igår :)

vad gjorde du själv?

Jag jobbar här i väsby på en restaurang/ kvarterskrog =) pussar