lördag!

Första jobbpasset avklarat, och det gick faktiskt bra. Fick en liten superdepp igårkväll, tårar som sprutade och älskling som tröstade. Men efter att jag konstaterat att jag inte kan allt så kändes det så mycket bättre idag! Halsen gör så pass ont, att jag nästan tror att det skulle vara mindre smärtsamt att skära upp halsen och helt enkelt ta bort det därinne som gör ont! Chefen har ändrat mitt jobbpass tre gånger under dagen, och till slut ringde jag upp och fick den slutliga tiden 21.30-kanske senast 03.30, så det blir några timmar iaf. Vilket innebär att jag har heeela eftermiddagen ledig och som jag nu ska tillbringa hemma tillsammans med min mor. Hon har redan börjat "kurera" mig, genom att koka te och få i mig massa alvedon. Ibland är det så himla skönt att komma hem!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Sophia

Vad du är pipig! Åka hem och bli ompysslad av mamma o allt! usch usch!