lugnet efter stormen

Det känns lite konstigt, men för första gången på väldigt länge, så känner jag mig lugn. Jag har flera flera timmar framöver som inte är planerade, och inget som väntar på mig. Känns lite ovant men väldigt väldigt skönt. Känner mig sådär överdrivet lugn och nästan lite harmonisk. Vet inte ens när jag kände så sist. Så nu ska jag ta en stor kopp supervarmt te och bränna bort det onda, samt bläddra lite i några klädkataloger och drömma om allt fint jag ska ha på mig så fort solen tittar fram! Ska även ta ett långt varmt bad, gäller att passa på när man har badkar!

Ha en bra lördag allihop :)

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Anonym

Ingen aning hur varmt de är :P Vi ska va där 12 dagar.. Kram

Anonym

Å där försvannt namnet :P

Dress Like a Princess

Näe men frösvann de igen?