Make up stores klubbkväll!

Igår var jag, syster och sanna på Make Up Stores klubbkväll. En liten händelse som verkligen piggar upp i vardagen. Om man bortser från genomgångarna i början, som igår var ovanligt seg, så är det alltíd supertrevligt. Efter genomgången är det mingel då man får gå runt och prova allt, få massa råd och tips samt äta massa gott småplock. Vi hade strategiskt ställt oss precis brevid småplocksbordet igår, så under hela genomgången stod jag och knaprade minimorötter!
Under hela kvällen får man 20% på allt man köper, riktigt bra! Sen har dom ju det lilla roliga erbjudandet att om man köper för mer än 500kr så får man en present! Igår fick vi en varsin supersnygg necessär med en ögonskugga och ett läppstift i. Superbra! Mina kap som jag gjorde igår var deras blåa Mudmask, två ögonskuggor, en rosa och en i skimmrig aprikos, en necessär som jag ska ha som partyväska och sen deras senaste nr! Lite shopping som piggar upp i vardagen! :)



Visar sen mer bilder på allt som ligger i påsen!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer