minigrisen har landat!

Nu har jag flängt fram och tillbaka genom hela stan, fått en massa ärenden gjort och även hittat lite fynd. Först ut var fotograferingen och det gick superbra. Killarna var trevliga och det hela var klat på en kvart. Hoppas bara att fotot blir bra så att jag får massa trevliga uppdrag framöver!
Därefter åkte jag till Tullys, pratade lite med urgulliga Jessica o fick min lön, 6100kr rätt ner i fickan! Måste förbi banken nån dag och sätta in allt, vågar inte riktigt gå omkring med så mycket pengar på mig!
Utöver det har jag även hunnit med lite shopping, två ursöta klänningar från gina, superbra skor för fyndpris till jobbet och sen en lunch med mamma :)


Exakt lika phucking gott som det ser ut som på bilden! Orgasm i matform!<3


Ik,väll, lugnt lugnt lugnt med älsklingen, vila och peppa inför första jobbdagen imorrn!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Sophia

Kan du inte lägga upp foton på bloggen, så jag får se!!! =)