monday you can fall apart

Ännu en dag avklarad och det känns helt underbart. Himlen är blå och jag inbillar mig att solen skiner en liten stund till, så jag tänkte börja denna månad med en liten efter-jobbet-promenad! Tänkte gå en stund varje dag efter jobbet, kan nog vara skönt med lite frisk luft när man vart därinne i åtta timmar...
Händer allt för mycket och ingenting på en och samma gång, och ikväll kommer älsklingen äntligen hem! Jag faller snart i bitar av saknad, så lär inte bli överdrivet mycket bloggande. Men sanrt är min lilla bebis igång, så då blir det mer fart här!

Puss puss//en lycklig caro<3

1 kommentar
Ida

Jätte smart att ta en promenad efter jbbet. Jag sitter ju inne hela dagarna så ser ju typ inte solljus på hela dan såhär på vintern. Tyvärr är jag alltid för trött när jag slutat jobba så man vill bara hem så fort som möjligt... Men hade jag haft andra arbetstider då jag slutade vid tre - fyra tiden skulle jag också promenera!