om helvetet.

Ja ni, vart ska man börja i denna cirkel av helvete? Kan börja med att berätta att jag sa ju upp mig från Tullys i tisdags, jag var snäll och sa att jag kunde jobba veckan ut allra högst, jag sa åt chefen att ringa massa samtal och fixa en ny tjej på direkten. Men nej nej, på onsdagen så påminde jag honom igen vilket resulterade i att båda bröderna blev aslacka och skrek på mig, vilket resulterade i att jag skrek tillbaka. På torsdagen sa jag till ena chefen att jag skulle ha min lön på fredagen, det skulle vara min sista dag och jag ville ha pengarna, han skrek och jag blev arg. Sen i fredags säger aset till äckelchef vars intelligens sträcker sig till pubeshåren att jag jobbar mån-tis. Då jävlar i min lilla låda kommer esset i kortärmen fram - mamma. Visst, han kan köra över mig, men min mamma?! Mjaa, hon ringer skatteverket, facket och pratar länge och väl med båda, vilket bevisar ännu mer vilket jävla skitställe tullys är. Hon kommer dit och pratar med chefen, som blir så arg att han till sist står och vrålar på henne inför alla gäster och totalskämmer ut sig själv. Resultatet, jag måste jobba mån-tis annars får jag inte ut min lön. Utpressning, jajamänsan! Hämnd - kommer bli sötare än sockervadd, ska bara komma på något riktigt elakt och bra, som dessutom inte går att spåra till mig! ;)

Anledningen till att jag är så förbannad är att dom inte är med i facket, dom har flera som jobbar helsvart, dom fuskar med skatten, betalar ut skitlöner, ringer och skriker på min mamma, är så otrevliga att man är sur mer än 8h/dygn, dom lurar ungdomar, är allmäna skithål och så avskyvärda människor att dom inte ens borde få äga något ställe! Ännu mindre ha några gäster! Dessutom finns det inga papper, för dom skriver inga! Men ändå måste jag jobba kvar, eftersom att det är min plikt! Behöver jag tillägga att min mamma tog hjärtmedicin innan hon gick dit, och att min pappa ska med och hämta ut min lön?!

ps. imorrn ska jag äta o dricka så mycket att jag kräks. Eftersom jag fortfarande är "anställd" så har jag den förmånen att äta vad jag vill. Så nu undrar jag om jag kan lyckas få i mig en hel tårta själv...


puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Anonym

lägg gamla räkor i hans gardinstång, det skulle johanna göra på vår chefs kontor HAHAHA smart ju! vem fan letar efter räkor i en gardinstång lixom:p och tänk dig stanken!! hahaha.. du är så duktig babe!<3

Sophia

Haha räkor är bra! Men typ... läg undran något i nått skåp eller låda, som ingen kan tänka sig, typ en mandarin eller så, det rutnar inom 1 vecka! Men var försiktig bara! (så att de inte slår ner dig..) Och lycka till med tårtan, jag ser en framtida bulimiker i dig!!! ;)