om helvetet.

Imorrn blir det förhoppningsvis min allra sista dag på helvetet (läs Tullys), hela den här veckan har varit förjävlig och jag är på dåligt humör i 7.5h i sträck, tar mer än vad man tror på kroppen att jämt vara sur. Så jag kan inte låta bli att undra hur fan mina chefer lyckats vara det i, ja vad kan det vara, minst åtta år?! Sen jag sa upp mig i tisdags har dom varit sura, otrevliga och snäst åt mig från morgon till eftermiddag, är det inte ena brorsan så är det den andra. Idag lyckades jag med att få båda att skrika på mig, jackpot?!
Jag är glad att jag fått någon form av sköld efter dom här veckorna på stället, nu bryr jag mig inte ens utan ger bara tillbaka på samma sätt. Är dom otrevliga mot mig, så är jag det tillbaka. Visst, dom kanske äger stället, men jag ingår inte där och det ger dom ingen rätt att behandla mig som dom vill. Någon jävla måtta får det vara på världen!

Så imorrn ska jag kräva min lön och sen aldrig aldrig mer sätta min fot på det där jävla stället! Verkligen synd, för det är jättemysigt, priserna är okej och det är ett fint ställe. Synd bara att cheferna är tagna direkt från helvetet. Undrar om det här kanske är guds sätt att testa mig?! Skulle jag vara troende, så skulle det nog vara min bombsäkra teori på varför jag alltid dras till skitjobb :)

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Sophia

Ja, morsan sa att det inte gick så bra idag... pust!

RING MIG!