onsdag kväll

Det blev middag först och bad sen istället, Christina vann Hells Kitchen, precis som jag ville! Läste förrut idag på Katerina Janouch blogg att när hon vabbar så hinner hon även med att städa delar av huset äckligt rent och baka två satser med bullar... Men när jag är hem och pysslar om en sjuk älskling så blir det varmkorv med bröd till middag... Jag har mycket kvar att lära av den kvinnan med andra ord!

Tänkte komma med lite erotiska boktips senare ikväll, håller just nu på med den eroiska klassikern "100 tag med hårborsten före sängdags" av Melissa Panarello. Verkar väldigt mesig när man läser titeln, men ojoj den kvinnan kan skriva! Boken kom ut när hon var 17 och gjorde skandal i Italien, nu är den översatt till över 30 språk och sålt i över 2 miljoner exemplar!

ps. någon som har bra tips för att bota förkylningar?! Helst sådana som gör en frisk i förrgår!


puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Daniela

Den boken måste jag hitta! =) några fler tips?

såg att du tjatade lite på Claudine, bra jobbat!

haft en bra dag ? Puss

Daniela

Ah precis, skit läskigt!

Vad är erotisk litteratur för typ av böcker?

Jo min dag har varit helt okej :D Pussar