onsdag.

Dagarna går för fort, det enda positiva med det är att vi går mot ljusare tider och att solen står på himlen några minuter längre för var dag som går. Snart kommer Naddi hit, Sanna och Natti hämtar upp oss och sen ska vi till ikea. Lite otippat sådär på en vanlig onsdag. Men iofs, jag har kanske tusen saker som jag och älskligen egentligen behöver till hemmet, fast jag tänkte satsa på det allra nödvändigaste idag resten får vi ta senare. Något som jag vägrar lämna ikea utan är klädlådor, mina strumpor och strumpbyxor har legat i en stor kassa i över en månad nu, vilket innebär att så fort jag kommer ut från duschen så får jag stå naken och ha strumpbingo innan jag hittar något att ta på mig!

Resten av kvällen ska vi vara hemma hos mig, planera inför sommaren och dricka te. Vi ska komma fram till vilket ställe i världen vi ska göra osäkert under en vecka, får se vart vi hamnar! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Sophia

Ikea??! NU??!