paus-sex!

Nej jag menar inte på par som har paus och fortsätter sexa, utan jag syftar på exakt vad det står, sex men med pauser under akten. Kanske kan låta lite konstigt, men jag ska förklara. Med paus menar jag inte att man ska sluta helt och gå och läsa en tidning eller ta en promenad. Nej, jag syftar på att man ska pausa antingen penetreringen eller smekningarna på t.ex klitoris och göra något annat som kyssas och smeka på andra punkter. För att därefter uppta det andra igen - pausa - uppta och så fortsätter ni så länge ni orkar! På sätt utökar ni även själva akten på flera olika sätt, ni får mer tid för varandra, ni njuter mer och det blir ett bättre avslut!
Varför - det kan låta tråkigt och lite konstigt, men prova en gång och se vad som händer! När ni väl kommer så gör ni det rejält! Orgasmen förbättras, blir starkare och längre! Varför det blir så är för att man bygger upp själva känslan, pausar och sen fortsätter man bygga på samma känsla - som sedan resulterar i en väldigt stor, skön och underbar orgasm!


puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Anonym

du vill med ut i helgen hoppas jag?! :D malin är på både fre, lör så det är bara att hänga på!! fråga sanna och co också!! :D

haha jaaa, fan tänkte prova ngt nytt, typ touch nightclub eller klubb seven, verkar nice!! :D

jooo absolut, kan du på torsdag?!

ellen

det där lät bra! ska skriva ut inlägget och ge det till adrian.

All i ask for is som ordinary paus sex