Sexfantasier!

Hallo alla sötos där ute! Hur går det för er mer era fantasier? Som det ser ut nu så börjar historierna trlla in lite då och då, men långt ifrån alla som jag behöver! Så vad väntar ni på? Vill ni att jag skriver några här på bloggen för lite smakprov och tips på hur det kan se ut?! ;) Det är redan på väg, jag kan bara inte välja vilken jag ska publicera först!

Men en liten sammanfattning igen; Jag är med och hjälper Katerina Janouch med hennes nya bokprojekt, min del i smeten är att jag ska vara hennes resarcher, vilket innebär att jag ska vara med och samla in sexfantasier från kvinnor i alla åldrar. Det hela är totalt anonymt, det enda som behövs är åldern. Texten kan vara allt från en halv a4 till flera sidor lång, det viktiga är att det är mycket mycket detaljer! Målande beskrivningar om allt från miljön till könsorganen! Ni kan välja att skriva en eller flera, helst så många som möjligt. Det behöver inte vara bästa svenskan och grammatiskt rätt, det är inget ni behöver lägga fokus på, utan det viktiga är att ni skriver ner era fantasier och skickar till mig - pronto!
Till fantasierna - det kan vara något du själv fantiserar om när du onanerar, något du kanske fantiserar om att göra tillsammans med min älskling, eller bara något du rent allmänt fantiserar om! En annan grej som är viktig att ni tar med är vad ni känner inför dessa fantasier, obehag, glädje, skam eller någon annan form av känsla som uppkommer med fantasin.

Ni kan skicka till följande:
Min mail: [email protected]/[email protected]
Katerinas mail: [email protected]
Eller nya mailen: [email protected] lösen: orgasm (ni loggar in på kontot och skickar era fantasier därifrån till mig eller Katerina!)

Har ni några frågor, funderingar eller något annat så hör av er till mig! :)

Jag tänkte lämna över första bunten med fantasier till Katerina den sista feb, så deadline för er är den 28 feb! Sådärja, det verkar väll inte så komplicerat? Så sätt er nu, fantisera, njut och skriv ner och skicka till mig! ;)

puss puss//en lycklig caro<3

2 kommentarer
Daniela

Hej gumman!

gud så jag har tänkt på den där sexfantasin jag skulle skrivit till dig för et tag sen och skickat.

Du får den i veckan, jag lovar! :) ska tjata på mina vänner också. Kram

A

sv; haha njaa jag vet inte rikitgt om jag tycker att det är så kul då men men idag hade vi ialla fall ett prov på det. kram