släpp fången fri!

Halleluja! Äntligen och jesus! Jag är äntligen fri! Ja, idag  var detju som sagt min sista dag på Tullys, och jag är äntligen fri. Jag firade med en väldigt god sallad och sprang därifrån så fort jag kunde. En av bröderna hade kirrat min lön, men nej nej, det visste inte den andra brorsan om, så då måste jag komma tillbaka imorrn och hämta lönen då istället! Jävla mongon! Det är så att man får skörbjugg i hjärnan av det där stället. Jaja, det viktigaste är ju att jag äntligen är fri!

Min första lediga eftermiddag på hur lång tid som helst, och då jag har tillgång till tv och tv3, så nu blir det en gammal repris av  Top Model!! Lovely!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Sophia

Määhh? Vilka puckon! Men skönt att du kan hämta de imorgon, och inte nästa vecka lixom! alltid nått.. =)