Snart Deadline!

Idag är det som sagt deadline för sexfantasierna! Men än finns det gott om tid! Så ni som inte skrivit ännu, håller på eller redan skrivit - fortsätt skriv och skicka sedan in det på direkten till mig! ;) För er nykomlingar, jag är för tillfället resarcher för Katerina Janouch´s nya sexbok som ska handla om kvinnors sexfantasier. Så om du känner för att dela med dig av dina och samtidigt medverka i en bok, så är du väldigt välkommen!

  • Det enda du behöver göra är att skriva ner din/dina fantasier och sen skicka till mig eller direkt till Katerina!
  • Det är helt anonymt
  • Får handla om vad som helst, får gärna sticka ut lite
  • Kan vara allt från en halv sida till flera sidor långt
  • Gärna mycket detaljer om allt från miljön till kroppsbeskrivningar
  • Bättre att ni skriver något kort, än inget alls
  • Får även gärna ta med vad ni känner för era fantasier, spänning, skam eller pinsamt?!

Som tack för att du är med och skriver så får du boken, samt får även vara med i boken med namn på Tack-sidan! Låter det som om det vore något du vill vara med på? Börja skriva på direkten och skicka sedan in det till något av dessa:

Min mail: [email protected] eller [email protected]
Katerinas mail: [email protected]
Eller den helt anonyma mailen - [email protected] lösen: orgasm (logga in och skicka sedan till någon av adresserna ovan! Så kan du vara helt säker på att det är anonymt!)

Har du några frågor eller något du undrar, så hör av dig till mig bara! :)

puss puss//en lycklig caro<3

1 kommentar
Nina

sv:

hihi tack du! :)

hoppas du har haft en bra dag idag :)