sneakpeak!

Är det något som jag verkligen älskar med bokrean är det när man har hämtat alla kataloger, man sätter sig ner, bläddrar igenom allt och ringer in alla som man planerar att köpa. Hitills har jag inte hittat överdrivet mycket, måste medge att utbudet på sex/erotik-böcker är en aning tamt. Är det något ni verkligen ska spana efter på bokrean så är det böcker inom denna kategori, för i vanliga fall brukar de flesta vara svindyra, men reor är ju till för att fynda på! Så dessa små godbitar har jag hittat hitills!







puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Maria

Fin blogg! Hur har dagen vart då? Komentera gärna min blogg :D

josefin

sv : haha jag sitter häroch typ försöker verkligen att göra annat för att sluta tänka på choklad...!

Sophia

Men asså, det finns ingen annan människa i hela världen som springer runt och samlar kataologer och sen sitter o ringar in allt, jag lovar!!!!