söt framtidsdröm!

Jag vet att man inte ska berätta drömmar som man drömt om man vill att dom ska gå i uppfyllelse, men jag kan inte låta bli. Inatt hade jag en sådan härlig dröm, det var kanske 10år framåt i tiden, det var jag, Natti och Natti som satt och fikade någonstans, älsklingen var och hämtade något. Och brevid Natti och Natta satt deras små döttrar! Så söta! Två små flickor med långt mörkt hår, ena med en fläta i luggen (stylad av Natti såklart! ;) ) och dom var så bedårande! Flickorna var kanske 3 och 5, så var det nog minst 10 år framåt. Det var verkligen en mysig dröm, att Natti och Natta hade två små döttrar, och det var deras döttrar också för båda hade långt mörkt tjockt hår och liknade båda. Så söt dröm, hoppas verkligen den går i uppfyllelse!

ps. inom 10 år räknar jag stenhårt med att lesbiska par utan problem kommer få insimineras på svenska sjukhus också! Löjligt att par fortfarande år 2009 måste resa till Finland eller Danmark för en insimination!
1 kommentar
A

Jaaah vist är dom ! Ajaj priset är ju inte precis lika snyggt som dom hahah men dom kostar 1000 kr ..hahah lite mycket. Kram