spyflugan

Ja, nog blev det en tur in i dimman igår. Usch är min mening om gårdagen, minns inte senast jag mådde så dåligt som jag gjorde igår, usch usch! Så man kan ju säga att jag blev kvällens spyfluga. Porren hade precis börjat när något hände med mig och vips så var magen tom. Nu mår jag fortfarande illa och är så död. Bästa starten på kärlekens dag, eller vad säger ni?! ;) Haha, usch usch. Pojkarna är ute och köper pizza, så jag tänkte vara den räddande ängeln och gå ner och städa lite. Det är sådär härligt instängt i hela lägenheten, det luktar öl, sprit och svett överallt. + att jag självklart skulle ha tequilarace med victor o jonte, det blev två var sen la vi av! Usch!

Puss puss//en lycklig men möshlig caro<3
3 kommentarer
Ida

Haha hoppas du känner dig lite bättre nu iaf=)Sånt som händer, känner igen det alltför väl;)



Tack för gratulationen! Det känns inte så annorlunda att va 23 år, det är väl bara siffran som är jobbig - jag blir ju äldre! Ha en mysig alla hjärtans dag nu, pusspuss

Sophia

Nej men usch, Caro!!!

Daniela

Tack detsamma gumman!

Föresten så har jag en grej, läs inlägget heat of the night i min blogg, från december 2007. Vad tycker du, kan man finslipa den lite? (A)

pussar