the songs!

Har gjort en liten lista, på världens i särklass bästa partylåtar, spelas dessa så är det jag som är lycklig, sjunger högst och dansar mest(finns det podie och strippstång så är det där ni finner mig svingandes!) Är inte musik underbart på det sättet, att oavsett hur sämst man mår, så finns det dessa låtar som lockar fram minnen, lycka, leenden och glädje. Underbart!

Lady Gaga - Pokerface
Womanizer - Britney Spears
Sebastian Telliér - Divine
All svensk schlager från 80,90 och 00-talet
Wham - Wake me up before you go-go
Allt med Håkan Hellström
The Tough Alliance - Make it Happen
Kate Perry - Use your love
Whitney Houston - Wanna dance with somebody
Rhodoslåten!
Cindy Lauoer - Girls just wanna have fun
Allt med Britney Spears

Kings of Leon - Sex on fire - I särklass världens bästa låt! Ja, jag kan faktiskt utnämna den till det, för det finns inget slår  denna sång. Texten, musiken, rösten - den är så bra att jag vill dö,leva och gifta mig till den! Fast jag är inte helt säker på att den passar att vandra in i kyrkan till, men ska jag bli mördad av ett psyko med musik i bakgrunden, då ska det tamejfan vara den här låten! Har du inte hört den än? - Lyssna och njut!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Trixie

Jorå, jag kan tänka mig ett par. Men visst fan är den bra ;)