tisdag

Ännu en dag har gått, och det var den segaste jag varit med om. Jag satt stilla i nästan två timmar i sträck, hann läsa tre tidningar och fyra suduko, då har man gått om tid! Utöver det gick dagen bra, tills andra chefen kom, det räcker med att han kommer in i lokalen och hela klimatet blir otrevligt. Usch, usch! Men men, ingen idé att hänga upp sig. På lördag är det lilla jag som ska provjobba för ett annat jobb, helt supervitt, heltid och jag är redan förtjust i cheferna. Mer detaljer om det senare, varje gång jag säger allt så går det bara åt helvete! Så blir det jag som tar hem tjänsten, får ni veta det ;)

Älsklingen är på väg hem, jag lyssnar på Abba på högsta volym och har gjort en liten checklista på saker jag vill ha gjort klart innan sängen ropar. När jag har morgonpassen så slocknar jag som ett barn innan elva, död på mornarna men massa energi på eftermiddagarna. Så nu tänkte jag se till att göra något av all energi.

ps. imorrn kommer jag få virusskydd, word och massa annat bra av min wannabe-svärmor, så snart kommer jag kunna använda älsklingen!!

puss puss//en lycklig caro<3

0 kommentarer