toppenkväll!

Åh, jag är så glad! Det här har verkligen varit en riktigt lyckad kväll, jag kan inte ens minnas när jag skrattade så pass mycket som jag gjorde ikväll. Känslan är underbar och kommer hålla länge. Detta är mitt bränsle och det som håller mig levande när solen vägrar visa sig.
Skratt och kärlek - kan en människa behöva mer?!
Direkt efter jobbet mötte jag upp Owe! Min älskade Owe från PG! Vi gick en snabbis förbi mamma och jag fick skrika av mig lite, därefter gick vi till 60 och tog igen all förlorad tid sen oktober. Det är väldigt lång tid, så tänk att vi gick från att nästintill sitta ihop under PG-tiden, till att inte ses på månader. Mycket skratt och många historier som delades. Därefter mötte vi upp Sofia och Kill-Robin på en liten spansk café/bar där vi satt i timmar, pratade minnen, allt sen sist och skrattade tills tårar rann! Så himla härligt att umgås med underbara, roliga och människor fulla med glädje!

tack för en riktigt bra kväll, det måste göras om inom snar framtid!

Ps. owe, jag håller ändå fast vid att det var vi två som bokstavligen var grädden på moset och solstrålarna som sken på resten av pg! Vi är nog väldigt saknade, eller vad tror du?!

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
A

Aaaah tack haha vad glad jag blir ! Dom kosar bara 298 kr och det tyckte jag faktiskt var skit billigt för ett par skor liksom ! Dom finns även i svart men jag tykte att brunt var mycket finar (:

Daniela

Du då ska du få en massa frågor, jag vet inte hur långt jag vågar gå ;-) men jag har ju allt börjat.. tihi och min kompis också. Så i slutet av nästa vecka har du dom på mailen.

Har du något annat jobb på gång eller?

jag jobbar hela helgen. puss

josefine

vi var de två små solstrålarna som lyste upp vardagen! ingen pg utan oss. så himla roligt att träffas igår. på tok för längesen. puss <3