vad är det godaste du vet?!

Satt och tjuvlyssna på ett litet barn på tuben när han pratade med sin farmor, och han slängde ur sig frågan "Vad är det godaste du vet?" varpå hon svarade på direkten Hjortron! Men när jag själv ska komma på något, så står det helt still.
- Mammas svar: Hummer, skaldjur och Biff Rydberg
- Älsklingens svar: Pizzahut

Men jag kan inte komma på bara en enda sak som är det allra godaste jag vet, det finns för mycket gott så jag vet inte om jag kan välja. Dessutom beror ju maten väldigt mycket på sällskapet, eller hur? Jag menar, hur kul är det att äta en skaldjursplatå en vanlig tisdag, ensam hemma i mjukisbyxor?! Så jag måste nog slå fast vid att sällskapet är riktigt viktigt för att en matupplevelse ska bli fantastisk! Alla mina fantastiska matminnen är tillsammans med folk jag verkligen tycker om! Så här är några av mina favourites! ;)

- Nybakad kladdkaka, aspudden, både glass och grädde tillsammans med tjejerna!
- Tacos, överfullskål med marängswiss och sen 2 kg smågods på det, ute på ön med HT!<3
- Paella el Arroz Negro, massa aioli ihop med Natti i Callella
- Jag äter nylagad fisksoppa, älskling pizza, vi sitter på en gräsmatta i en park i Göteborg
- Nygräddade pannkakor hos Mormor Ann
- Mormors nylagade hjortronsylt med bär som jag och syster plockat! (jag höll även på att drunka i myren!!)
- Kakor från euroshopper, Tillsammans är på tv och Jennie sitter i soffan brevid<3
- Sura remmar, alla smakerna, en solig dag på Skansen med bästa människorna!
- Kinapuffar och bilar tillsammans med älsklingen<3


puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Sophia

Men asså, det var väl inte DU so höll på att drunkna på myren, utan STÖVEL, om jag inte minns fel? Vakuum juh! =)