väldigt lyckad kärleksdag!

Nu har och vi ätit middag, supergod lasagne och  på kikat på melodifestivalen. Jag hejade stenhårt Lasse Lindh, men messverige röstade fel som vanligt. Hela dagen har bestått av mys, massa kärlek och närhet! En riktigt perfekt kärleksdag med andra ord tillsammans med min älskling som jag älskar mest<3 Älsklingen är fortfarande möshlig och det kan kanske vara början på halsfluss, jag som nyss själv blivit vuxen (ingen mamma som daltar och pysslar om mig så fort jag nyser) så är inte kunskapen om sjukdomar överdrivet bra, men jag får pussa och vara nära, och sen hoppas att endorfinerna hjälper till! :)
En wallanderfilm är på och jag ska bädda ner mig i soffan och läsa lite. Sen ska jag mysa, pussa o vara nära nära nära min älskling tills tröttheten kommer ikapp mig! Hoppas ni haft/får en riktigt lyckad kärleksdag sötos!

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Sophia

Nej nej! Halsfluss smittar! Sluta pussa o vara nära och usch, en armlängds avstånd! MINST!

Daniela

Vad kul att du haft en bra alla hjärtans dag :) Pussar

josefin

glöm inte att ställa frågor i frågestunden hos mig!! :) kram