Världens sexigaste yrke?!

Förra veckan så utsedde dom världens sexigaste yrke, jag trodde direkt att dom menade polis, sjuksyster eller lärare. Men nej, i år har dom kommit fram till att Kock, är det sexigaste yrket! Som förslag på sexiga kockar hade dom Nigella Lawson och Gordon Ramsay, och de svenska motsvarigheterna - Leila, Melker och Per Moberg!
Jag och älsklingen har kikat på Nigellas program nu i en timme, och jag dyrkar henne från början till slut, älsklingen är dock inte lika förtjust. Han tycker det är ganska konstigt att hon går upp mitt i natten och lagar mat...

Fast när man tänker på det, det kanske är något erotiskt över själva matlagningen, man använder sina händer mycket och pratar om allt man gör. Fast det måste nog vara deras passion, alla kockar har så mycket passion och man ser att dom njuter att tillaga all mat. Och kan dom visa så mycket glädje o passion över en liten maträtt, så undrar man ju över hur pass mycket passion som kan väckas i sängkammaren! ;)


Någon mer än jag som förstår motiveringen när man ser dessa?! ;)


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer