vr

Fick nyss mail från Sara på Veckorevyn, hon har skrivit rent artikeln, och den är verkligen superbra! Hon är jätteduktig och fick fram det allra bästa och alla godbitar jag fick fram av allt pladder som jag hasplade ur mig. Så det ser ut att verkligen bli en superartikel, nu hoppas jag bara att bilden blir lika söt som alla ord jag fick ur mig! Tänkte ta upp lite mer om de viktigaste punkterna ur artikeln senare, för det mesta som jag sa har dock förkortats, men här kan jag skriva allt i längre form. Det var väldigt bra grejer vi pratade om, mycket viktigt och saker som måste diskuteras!


ps. snart är det lilla jag som förmodligen byter jobb, men mer om det senare! (nej, det är tyvärr inte till vr, även om det skulle vara en dröm!!)

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Ida

Vet du när du kommer va med än?=)