about work.

Ja ni, som det ser ut nu som jobbar jag kvar i helvetet. Vi har fått in en ny prao och chefen har redan lyckats skrämma henne, snyggt jobbat på en halv dag! Men det känns faktiskt lite lättare att gå dit nu, tänker på det älsklingen sa: "Tänk på att du snart slutar där, att det bara är några dagar kvar" Töntigt kanske, men dessa ord piggar upp hela mig och får mig att prestera lite mer. Jag vill bara bort därifrån, fortare än kvickt!

Så käre gode gud, gör så att jag får jobbet hos Ellen, gör så att chefen gillar mig där, kontrakten signas och så att det blir bra till slut. Tänkte mig en liten byteshandel, får jag jobbet hos ellen, så lovar jag att gå i kyrkan de fem kommande söndagarna! Spelar ingen roll hur bakis jag är, trött, död eller uttråkad jag är. Prick 11 kommer du hitta mig längst fram i bänkraden lyssnandes på prästen! Det om något måste ju vara en bra deal! ;)

puss puss//En lycklig caro<3
0 kommentarer