Årets viktigaste?!

Jag fick nyligen en till liten mini-attack, jag kom på att imorrn är det ju reprisen av Victoria Secrets Fashion-show 2008, och jag kan inte missa det, jag jobbade när det gick i veckan, och nu kommer ju reprisen. Dagens i-landsproblem kanske? Men jag tittar i princip inte på något förutom Top Model och Vänner ibland till middagen, resten av serierna köper jag boxvis senare :) Men det här programmet går inte att missa... Någon som såg det som kan dela med sig lite?!

Helt underbart snygga tjejer som kommer gående i det ena vackrare, snyggare och sexigare än det andra! Det är lite som att äta en riktigt god godispåse, det ena godare än det andra tills det tar slut och man är nöjd. Eller så vill man ha mer och spelat in programmet/laddar ner/nöjer sig med bilder. Jag ser framför mig hur jag och älsklingen sitter och myser (i soffan som inte ännu finns) och njuter framför detta gudebenådade program! Dreglar tillsammans och pekar ut vilka som är finaste,fulaste och sexigaste, så mysigt! Mina favoriter är alltid dom med vingarna, eller julspecialen!



puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer