back on track

Jobbet gick bra, har lärt mig nästan alla rutiner nu och fungerar som en effektiv robot från halv tre till halv elva. Förutom när det kommer små jävla småsaker som rubbar mina cirklar, som när det stormar in 15pers mitt i min för-städning, då blir det lite stressigt sen, speciellt när ens chef inte inser att jag inte kan göra tre milkshakes, två smoothies, fyra varma paninis, tre grande cappochinos och fem latte - samtidigt som jag borde vara och städa toan?! Underligt att karlar klagar, när dom inte ens kan göra två saker samtidigt?! Jaja, jobbet gick bra och nu är jag Leeeedig i två hela dygn! Lovely! Dock funkade inte min drickslapp lika bra idag, får se till att vara lite sötare nästa pass, tror det funkar bättre då...

ps. alla uppdateringar kommer snabbt, dvs fem inlägg på raken inom kort...

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer