blogg

Satan, tiden bara flyger iväg, och jag som hade förskrivit ett jättelångt inlägg om fantasier som jag skulle publicera innan jobbet. Men jag fastande i massa annat istället. Nu kan ni t.ex även hitta mig på Bloggportalen! Jag har äntligen lyckats registrera mig där, så nu får vi bara se vad som händer framöver ;)
Nu måste jag rusa till jobbet, snor älsklingens dator ikväll och skriver massa då. Har ni tid så kom förbi mitt jobb, och gör helvetet lite bättre! :)

ps. imorrn kommer en av mina favorit sexfantasier att komma upp på bloggen! ;) Dels för att jag älskar att dela med mig av det mest intima, dels för att ge er sötnosar lite mer inspiration till hur ni själva ska skriva era! Jag bara väntar på att era historier ska rasa in i snabb takt! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Anonym

jooo, jag jobbar på det :/ men det går inte så bra. har fortfarande feber och är jätteförkyld :(:(

Daniela

Hej! Hoppas allt är bra med dig, ser fram emot att läsa din fantasi.. jag ska klura ihop något bra och skicka in den till dig. Kram

Daniela

Ah det ska jag absolut göra :) redan pratat lite med dom.. ska be dom skriva ner något =)

Ah det är fint med mig, blogg.se är knasigt för mig, jag ser inte mina senaste 3 inlägg och ingen annans heller.. :/ är det likadant för dig?

Är allt bra me dig annars? Puss