dreamcheating

Jag drömde inatt att jag var otrogen, eller inte direkt. Men jag träffade en kille som blev kär i mig, och jag lät honom bli det, även fast jag hade älsklingen. Så vi kramades och han pussade på mig, men vi gjorde aldrig något mer. Fast sen när jag vaknade till och drömmen var slut, så minns jag nu i efterhand att jag nästintill kastade mig kring halsen på älsklingen och hetsviskade hur mycket jag älskade honom, och att det alltid skulle vara vi två!
Nu i efterskott så vet jag inte om jag lyckades överreagera i sömnen, eller om det var ren panik som gjorde att jag tvungen att haspla ur all min kärlek för mannen 05.30 på morgonen?!

Vem mannen var har jag ingen aning om, han existerar iaf inte i verkligheten, det bryr jag mig inte ens om. Utan jag funderar snarare över min reaktion, att bara för att jag drömde att jag var nästan otrogen, så gjorde det att jag kände behovet att visa min kärlek för älsklingen! Jag tolkar det som att det verkligen är rätt, för när tom en liten dröm kan ge mig sådana känslor att jag nästan väcker honom bara för att säga hur mycket jag älskar honom, innebär inte det att vi är så phucking rätt för varandra?!<3

Har ni drömt att ni varit otrogen mot er flickvän/pojkvän? Var det med någon ni kände eller med någon helt okänd? Det kan ju inte bara vara jag som drömmer om sånt, så berätta nu! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
lina

betyder kanske att ni kommer få starkare relation!:)