fredag och jag är alltid kär!

Tiden flyger för fort förbi, för en timme sen var det måndag och nu är det snart dags för veckans sista jobbpass! Ska göra mitt allra bästa och sen sova supersött ikväll. Folk vill ha utgång både ikväll och imorrn, men jag är lika pigg som en pensionär kvart över nio, helt död med andra ord. Jag har värk i hela kroppen, det är bara massa slit och lyft på jobbet, för att komma hem och bära massa hemma i lägenheten. Men jag räknar stenhårt med snygga synliga muskler inom kort, och med den takten chefen har så är det snart möjligt. Igår var jag tvungen att handsopa alla mattor, det kanske låter futtigt, men det är fem års gammalt smuts som jag ska få bort med en liten sopborste... jag var så trött att jag var nära på att bryta ihop flera gånger av gråt. Men det blev bättre när jag kom hem till en varm säng, lycklig älskling och massage<3

Nu är jag hemma hos mamma, ska snabblogga allt jag velat säga sen sist, leta fram lite mer saker, ta en kopp te och lyssna på Håkans senaste på för hög volym och sjunga med falskt! Det är sjukt underbart, just nu är det låt nr 5, min favorit! <3


vad jag bryr mig om är att se som i slowmotion
när du går sönder inuti
så som jag gjorde det
vad jag bryr mig om nu är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaks till dig


puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Daniela

sv: han blev påkörd av ett tåg :( puss

STYLE BY B'N

thanks ;) ja det tog ett tag innan jag valde vad jag skulle ha för blogg!



allt bra :) ?

hugs!!