friday and i´m in love!

Äntligen fredag! Woho! Vilket innebär att om ca en timme och 10 min ska jag träffa min älskade darlingmalin och vi ska ha en lång myslunch hemma hos oss, ska bli så mysig och jag känner för att prata sönder hennes små söta öron :) därefter ska jag iväg på veckans absolut sista jobb pass, och vem vet kanske sista jobbpasset ever?! Därefter ikväll är det partylarty som gäller! Jag, malin, madde, sanna och marie ska ut och göra Stockholm osäkert ;) kan bara bli trevligt med tanke på att vi kommer befinna oss på söder. Fast det finns en liten pyttenackdel med stället vi ska till, och det är att dom har bara EN Håkan-låt! En!! Hur tänker man då?! Jag vet inte hur många gånger jag stått och tjatat på djn, bläddrat igenom hans sjutton pärmar för att hitta just den låten som kan vara god nog att spelas istället för Håkan. Det är svårt, men i dimman blir det en anings lättare. :)

ps. ja, jag har titeln exakt varje fredag, gissa varför? Därför jag är exakt lika superkär i min älskling! speciellt just idag eller just nu när han står nykliven ut ur duschen! Mums!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer