I know Saint Peter won´t call my name.

Är död, nedstämd och på gränsen till tårar, vet inte varför men allt känns bara så hopplöst och långt bort. För mycket tankar och för mycket grejer som måste tas itu med, och jobbet börjar om 2.5h, kan det bli bättre? Samt att jag precis blev omflyttad och ska vara på ett hotell jag aldrig ens satt min fot på, fan också.
Helst av allt vill jag bara ta bort sminket och kläderna, få hem älsklingen och bädda ner mig tillsammans med honom och se massa SATC och mumsa god choklad<3 saknar honom så!

Återkommer senare när jag är lite mer färgglad, just nu är allt lite för grått för min smak.

puss puss//en lite vissen caro<3
3 kommentarer
Daniela

vad skönt :) ha det så bra på jobbet gumman.

Måste faktiskt komma förbi någon gång och hälsa på. Puss

Sophia

Nej men varför deppar du, nu då? Du har ju ett nytt jobb på G! OCh idag tjänar du lite extra pengar juh! Tummen upp!



Dessutom, du anar inte hur förkyld jag är!

photom

Vad trist att höra att du mår sådär :( Kom alltid ihåg att du är bäst och sötast! Hoppas att du blir mer uppstämd när du får krama på din älskling!! :) Jag skickade till den Janouch mail!



Puss