I tought him well!

Ju längre man är tillsammans med någon, så märker man vilka egenskaper man själv har, vilka utstickande egenskaper ens älskling har, och efter en tid lägger man även märke till vilka egenskaper man tar från varandra och börjar använda som sina egna. Jag har två solklara exempel på älsklingen!

Exempel 1: Älsklingen hade gibbat hela lördag natt-söndag morgon, jag kom hem vid fem på söndagen och fann honom halvvaken i sängen. Dessa ord var hans första meningar:
Asså älskling, jag behöver Kött! Jag skojar inte, asså jag dör! Jag behöver verkligen Kött nu! Jag har järnbrist, matbrist och behöver mat, eller Kött mest!!

Exempel 2: Vi var ute och shoppade lite saker till älsklingen idag på rean. Dagens fynd; Levis jeans för 200, Björn Borg-tröja för 500. Byxorna var halva halva reapriset och tröjan var halva!


Alla som känner mig vet att Kött är mitt levebröd, jag anser att vegeterianer/veganer gör sitt största misstag genom att inte äta dessa underbara ting! Kött är bland det bästa som finns, och tydligen har mitt Köttbegär smittat till älsklingen!
Det andra, jag är nästintill bäst på att fynda fynden på rea, men jag har tydligen mött min överman? Inte ens jag har gjort så pass bra fynd som svindyra märkesjeans för nästan gratis! Jag är så stolt över dig älsklingen<3

Vad för egenskaper har du fått från din älskling? Och vilka har han/hon fått från dig?!

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
STYLE BY B'N

haahaha :D



ja verkligen!!

hugs

Angelica

Ja, den blev verkligen jättefin! :D

Haha, sant sant, skulle ha varit en likör 43 flaska med ;P