jag flyttar hemifrån!

Idag har jag packat, burit och flyttat halva mitt hem - ja, dagen då jag flyttar hemifrån har äntligen kommit! Lägenheten är min och nycklarna hänger på min nyckelknippa! Jag har äntligen flyttat!! Och det blir bättre - älsklingen flyttar med!<3 Det känns så sjukt underbart och jag är så lycklig över att vi flyttar ihop! Pappa och johanna var med och vi hann med två fullproppad last på hans pickup ut till lägenheten, och ännu är det inte tomt. Men vi tar resten nån gång i veckan. Tänk att lilla lilla jag tar det stora klivet och lämnar boet, och detta tillsammans med min älskling! Åh, det är så fantastiskt och helt underbart att det inte går att beskriva. Jag ska dit en vända imorrn och städa, plocka och kirra en del saker, sen efter jobbet kommer han dit och vi kirrar lite mer. Sen ska hela söndagen gå till att fixa massa saker, så mysigt!

Jag är så lycklig, helt ofattbart lycklig. Det känns så underbart och överdrivet bra att vi flyttar ihop, och visst det kanske alla säger och sen bråkar man efter en vecka. Men nej, jag är inte ens orolig över att vi kommer ryka ihop. Vår framtid ser för ljus ut, och jag längtar så tills vi ska ha våra små planeringar och göra inköpslistor, att-göra-listor och massa annan planering! Och nej, det var han som föreslog det! Perfect match! ;) <3 älskar dig mest! <3

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer