kontakt!

Äntligen! NU börjar sakerna komma på plats och det börjar faktiskt se ut som ett hem! Älsklingen har varit en riktig Timell medan jag var på jobbet, och nyss när jag kom hem så stod matbordet + alla stolarna på plats(man kan dock inte sitta ner ännu då pappas gamla kökssoffa fortfarande står kvar!!) skrivbordet + hyllor är ihopskruvade och älsklingens ursnygga byrå är på plats! Jag är så stolt över min lilla älskling, han är så duktig :) <3
Nu ska jag njuta över att vi äntligen har internet, läsa ikapp mig på alla bloggarna och komma ifatt med mina inlägg Älsklingen har precis överraskat mig med en halvliter oboy, jag skulle fått massage, men han lyckades muta bort det mot massa massa pussar och 70´s! Får ser om jag får som jag vill och får allting istället, natten är ju lång...

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer