längtan!

Längtan, det är inte bara en känsla, utan det är även en ö ute i havet! - ebba och didrik

Även om jag har så mycket saker jag är lycklig över, så är det ändå lite småsaker som jag längtar efter, som jag behöver, saknar eller bara vill göra. Jag tror det är bra att ha saker att längta till, för skulle man hela tiden vara nöjd med det man har, skulle man till slut sluta uppskatta det, nej att ha lite saker att längta till är alltid bra. Detta längtar jag efter just nu:

  •  lyssna på Håkans senaste på hög volym, sjunga med och drömma mig tillbaka till sommaren
  • äta en Marabou 200g mjölkchoklad, bit för bit alldeles själv
  • se Tillsammans med Jennie och citera scenerna både innan och efter, äta en ask chocolate chipcookies från euroshopper
  • ha en riktigt karatefylla med Ellen, dricka billig öl, önska för många låtar, prata med främlingar och vandra hem vid fyrasnåret, barfota och veta att natten var vår
  • prata med owe
  • ta ett långt varmt bad och läsa de tre senaste numren av VR
  • vara ute på landet och njuta av lugnet
  • ha extremt mycket egotid och göra allt som man aldrig hinner, hårinpackning, fila fötterna, måla alla naglar, hudlotion, peeling, rakning och allt sånt
  • en riktigt HT-kväll med tacos, marängschwiss, tre kilo smågodis och lilla jag som somnar en kvart in i första filmen och vaknar i eftertexterna
  • ta en kopp te och prata om allt som har med sex att göra tillsammans med Katerina Janouch (iofs har vi aldrig gjort det hitills, men det kommer nog, verkar mysigt!)
  • ha en heldag med älsklingen, utan någon form av kontakt med omvärlden, bara vi två
  • ta en riktigt lång promenad och njuta av den friska luften
  • läsa i alla mina böcker, och verkligen ta mig den tiden att njuta av läsning

ps. vad längtar ni efter?!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
josefine

saknar dej gumman! MÅSTE ses snart och prata, prata, prata. puss!