Love is in the air!

Det allra bästa med café-jobbet är när små söta par kommer och ska dejta hos oss, allra bäst tycker jag om dom som är på sin första el andra dejt, så gulligt! Jag blir alltid så rörd och kan knappt låta bli att tjuvlyssna när dom sitter där, tätt tätt, vågar knappt röra varandra, med rosiga kinder och läppar som aldrig slutar att le!
Idag fick jag ett par att till slut börja hångla, kände mig som Amor när dom till slut kysstes :) Först satt dom vanligt, så gick jag förbi en gång och tog tjejens glas, då vände hon sig mot honom, därefter kom jag förbi en annan gång och ville ta killens glas, men det fick jag inte, så då vände han sig mot henne, så att låren snuddades mot varandra. Sen drygt 30min senare började dom till sist peta lite på varandras ben. Men till slut fick jag nog och började ställa upp stolar runt dom, och 1min senare satt dom och kysstes med stängda ögon! Så gullig :)

Mitt bästa dejtingtips: Gå och ta en fika! Redan i kön ser du var han/hon är för slags person beroende på vad han/hon väljer, om han/hon bjuder eller om han är lite snål (är världsbäst och ger dricks?!) Sen har man flera långa timmar på sig att prata om allt mellan himmel och jord. Antingen kan man ta ett bord mitt i smeten så att man är omringad, eller så tar man ett lite mer avskilt och mysigare. Och känner man att det är helt fel och kanske är människan en riktigt tönt så är det bara att tacka för kaffet (bokstavligen) och gå!
Så antingen kan det blir superbra och en riktigt lyckad dejt, annars är det bara att vandra vidare.




Förslag på världsbäst café man kan besöka ;)


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer