min bebis!

Åh, jag är så fruktansvärt kär! Och ja, självklart i älsklingen mest, men det kommer snart komma in en ny liten bebis i mitt liv! Det var i söndags när jag och tjejerna var ute och fönstershoppade som jag fick syn på denna underbara lilla sak! Jag och älsklingen var även förbi idag, och hela jag skiner som som en liten sol när jag är i närheten av den! Pratade lite med en säljare, eller det var mest älsklingen som gjorde det, en massa konstigt som jag inte fattade ett dugg av. Till slut suckade säljaren lite och sa: Ja, det är väll mest färgen du har fastnat för?! Med en blick på älsklingen som nickade, och så stod dom där och nickade i samförstånd! Och ja, jag är så kär så kär!

Såhär ser min blivande bebis ut!!


 
Kan man låta bli att älska den?!<3


puss puss//En lycklig caro<3
2 kommentarer
Ida

Jag vill också ha en rosa laptop! Har absolut inte råd för tillfället, men nästa gång min data pajar (är riktigt bra på att dra till mig virus) så ska jag ha en sån!

ericaperzzon

Jag älskar rosa, vill också ha en rosa laptop:)