monday you can fall apart

Har precis haft mitt första morgonpass på jobbet, började sju och slutade 14.30, så skönt att äntligen få sluta innan solen gått ner och ha lite kvar av dagen. Så nu sitter jag hemma med älsklingen, han äter mat och jag får äntligen komma åt datorn :) Det gick mycket bättre än förväntat på passet, så pass bra att jag ska jobba det veckan ut. Jaja, tidiga mornar och härliga eftermiddagar tillsammans med älsklingen! Snart ska vi iväg för första gången till tvättstugan, och ja, det är lite nervöst. Men det går nog bra, vad är det värsta som kan hända? Kläderna krymps eller lite felfärgat?!

Och ja, bloggen har varit lite beige och död den senaste tiden. Men det är på väg att bli bättre, för gissa vem som ska iväg imorrn efter jobbet och införskaffa sig en ny bebis!! Och jag har så många planer, ideér och tusen andra saker som ska ske med bloggen. Så sötisar, ha tålamod, det bli bättre! Samt mycket mycket mer sex! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer