movin on out!

Jag hade aldrig anat att jag ens ägde såhär mycket saker, men det tar aldrig aldrig slut! Jag och syster var i lägenheten i tre timmar, och all tid gick åt till att ställa ut ättika överrallt och sen rensa bort det allra äckligaste. Mannen innan som bott där var ett riktigt äckel, jag och syrran fick ta varannan av de äckligaste som duschdraperiet (jag) en överbliven toasits och gammalt fotbad (hon), och hela tiden förbluffades vi över hur äcklig en människa kan vara. Ja, jag måste säga förbluffa, för jag förstår inte hur det kan vara så äckligt samtidigt som man bor på samma plats?!

Imorrn ska jag och älsklingen ägna hela dagen åt att städa, fortsätta rensa och sen börja packa upp så mycket som vi hinner, och det ska bli så sjukt underbart, inte att städa utan att vi gör det tillsammans och hjälper till. Jag längtar så tills vi äntligen har allt på plats och man känner hur det är vårt! Hans mamma var och handlade tusen saker åt oss imorrn, allt sånt tråkigt som städgrejer, plastpåsar och folie, men som är nödvändigt! Så snällt och helt perfekt att hon ordnar det åt oss. Jag har fullt upp med att få ner alla mina tillhörigheter i olika kartonger, påsar och annat jox. Jag har bara lite kvar som jag tänkte ta itu med nu, men snart är jag helt klar! ;)

ps. skulle gärna visa bilder från flyttkaoset, men upptäckte precis att sladden till kameran är i andra lägenheten, och här sitter jag med kameran. Så det kommer senare, detsamma gäller emlys kryssning och nyår ;)

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
camilla

du har en sjukt skön blogg som jag kommer fortsätta läsa, plus att jag önskar dig och din kille all lycka.

men en sak, kan du inte lägga in mera bilder?

camilla

du har en sjukt skön blogg som jag kommer fortsätta läsa, plus att jag önskar dig och din kille all lycka.

men en sak, kan du inte lägga in mera bilder?

Ida

Va kul att få nåt eget! Själv bor jag hemma fortfarande, men vill flytta så snart som möjligt! Vart flyttar du? Eller NI kanske jag ska säga nu;)